Pytania ogólne

Od jak dawna istnieje Kociarnia.pl?

Nasz sklep istnieje już od 2008 roku! Przez pierwszych 10 lat działaliśmy pod marką (i adresem internetowym) XYZ.PL. W listopadzie 2018 zmieniliśmy nazwę na znacznie przyjemniejszą: Kociarnia.pl.

Jak często dodawane są nowe przedmioty do oferty?

Każdego miesiąca staramy się dodawać przynajmniej kilka nowych towarów. Nie jest to krótki proces, bo szczególnie mocno dbamy o jakość i trwałość sprzedawanych przez nas rzeczy. Zapewniamy jednak, że robimy co w naszej mocy, aby oferta sklepu rosła tak szybko, jak to tylko możliwe!

Czy mogę zaproponować pomysł na nowy wzór?

Oczywiście! Wychodzimy z założenia, że nasi Klienci najlepiej wiedzą, czego oczekują od naszego sklepu. Jeśli masz pomysł na towar lub wzór, który chciałbyś zobaczyć w sklepie Kociarnia.pl, zapraszamy do kontaktu!

Skąd pomysł na sklep z „kocimi” prezentami?

To proste – sami jesteśmy kociarzami! W codziennej pracy towarzyszy nam 11-letni kot norweski leśny o imieniu Goran, który żelazną łapą rządzi naszą rodziną (nie tylko ludźmi, ale i dwoma springer spanielami angielskimi). Kociarnia.pl jest więc efektem naszej wielkiej miłości do zwierząt!

Jak szybko wysyłany jest zamówiony w Kociarni towar?

Dokładamy wszelkich starań, by towar został przekazany do wysyłki w ciągu nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zamówienia. Niemal każdą rzecz wykonujemy po otrzymaniu zamówienia, a niektóre z nich wymagają personalizacji, stąd ten czas może się nieco wydłużyć.

Inne czynniki, które mają wpływ na termin wysyłki to forma płatności (czasami długo czekamy na wpłatę należności na nasze konto), błędy w podanym przy zamówieniu czy zwiększona liczba zamówień ze względu na okres świąteczny.

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

W przypadku przesyłek kurierskich rzadko zdarza się, by termin dostawy przekraczał 2 dni robocze (a 90% przesyłek jest u naszych klientów już następnego dnia). Przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską oraz te zamawiane do Paczkomatów trafiają zwykle do adresatów nie później niż w 3 dni od daty nadania.

Tu również należy pamiętać o tym, że firmy transportowe również mają okresy wzmożonego ruchu – jest to zazwyczaj okres świąt Bożego Narodzenia, ale i okolice Walentynek czy Dnia Dziecka. Postaraj się wziąć to pod uwagę, odpowiednio wcześnie składając swoje zamówienie.

Jak zabezpieczane są wysyłane przedmioty?

Przy każdym zamówieniu dbamy o to, by dotarło ono do miejsca przeznaczenia w jak najlepszej formie. W przypadku koszulek i toreb, zamykamy je w solidnych, foliowych opakowaniach, aby w transporcie nie zamokły ani nie uległy zniszczeniu. Rzeczy bardziej narażone na uszkodzenia, jak kubki, owijamy wieloma warstwami folii bąbelkowej. W sklepie Kociarnia.pl reklamacje to rzadkość!

Przy zamówieniu podałem zły adres wysyłki, co zrobić?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej! Jeśli jeszcze nie nadaliśmy Twojej przesyłki, zmienimy adres na poprawny. Natomiast jeśli przesyłka jest już w drodze, sprawdzimy w jaki sposób możemy Ci pomóc, aby naprawić błąd jak najszybciej i jak najmniejszym kosztem!

Nie otrzymałem zamówionego towaru, co zrobić?

Jeśli otrzymałeś numer przesyłki, sprawdź jej status u przewoźnika. Czasami zdarza się, że mimo szybkiego nadania przez nas towaru, utknie on na poczcie lub w firmie kurierskiej. Jeśli sądzisz, że tak się stało, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.

Nie podoba mi się zakupiony towar. Co mogę zrobić?

Chociaż zawsze zachęcamy naszych Klientów do robienia przemyślanych zakupów, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny.

Odwiedź stronę naszych Regulaminów. W pliku PDF z aktualnym Regulaminem, ostatnią stronę stanowi formularz zwrotu towaru. Wydrukuj go, wypełnij i odeślij do nas wraz z towarem i dowodem zakupu (paragonem). W ciągu tygodnia otrzymasz zwrot należności za zwrócony towar.

Czy mogę zwrócić każdy zamówiony przedmiot?

Nie robimy żadnych problemów ze zwrotem znakomitej większości zamówionych przedmiotów, prosimy jedynie o to, aby dotarły one do nas nie zniszczone, bez widocznych śladów intensywnego użytkowania.

Wyjątkiem od powyższej reguły są przedmioty personalizowane. Jeśli zamówiłeś np. przedmiot z imieniem lub zdjęciem swojego kota, nie będziemy mogli przyjąć go w ramach zwrotu.

Otrzymałem towar, ale wybrałem zły rozmiar. Co zrobić?

Jeśli podoba Ci się zamówiona rzecz, ale zamówiłeś zły rozmiar, zapraszamy do kontaktu. W większości przypadków uda się załatwić wymianę przedmiotu na prawidłowy rozmiar szybko, sprawnie i przy niewielkich kosztach.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie wymagamy zakładania konta, aby zamówić towar w naszym sklepie. Zachęcamy jednak, by to zrobić, i w ten sposób uzyskać łatwy dostęp do historii swoich zakupów, statusów zamówień, możliwości edytowania swoich danych teleadresowych itd.

Jeśli masz obawy, że zaczniesz otrzymywać niechcianą pocztę, zapewniamy: nic z tych rzeczy! Nigdy nie wysyłamy niechcianych wiadomości naszym Klientom, a proces zapisania do biuletynu Kociarnia.pl jest zupełnie oddzielny od zakładania konta!

Wyślij sugestię

Nie znalazłeś odpowiedzi na jakieś pytanie? Daj nam znać, a być może już wkrótce dodamy tę odpowiedź na stronie!