O naszym sklepie

Od jak dawna istnieje Kociarnia.pl?

Nasz sklep istnieje już od 2008 roku! Przez pierwszych 10 lat działaliśmy pod marką (i adresem internetowym) XYZ.PL. W listopadzie 2018 zmieniliśmy nazwę na znacznie bliższą naszemu sercu: Kociarnia.pl.

Skąd pomysł na “koci” sklep?

Sami jesteśmy kociarzami! W codziennej pracy towarzyszy nam 12-letni kot norweski leśny o imieniu Goran, który żelazną łapą rządzi naszą rodziną (nie tylko ludźmi, ale i dwoma springer spanielami angielskimi)!

Jak często dodawane są nowe przedmioty do oferty?

Każdego miesiąca staramy się dodawać przynajmniej kilka nowych wzorów. Dbamy o jakość sprzedawanych przez nas rzeczy, więc proces ich wprowadzania do oferty czasem trwa dłużej, niż byśmy chcieli. Zapewniamy jednak, że robimy co w naszej mocy, aby oferta sklepu rosła możliwie szybko!

Czy mogę zaproponować pomysł na nowy wzór?

Oczywiście! Wychodzimy z założenia, że nasi Klienci najlepiej wiedzą, czego oczekują od naszego sklepu. Jeśli masz pomysł na towar lub wzór, który chciałbyś u nas zobaczyć, zapraszamy do kontaktu!

Napisz do nas!

Wysyłka towaru

Jak szybko wysyłacie zamówiony towar?

Staramy się, by towar został przekazany do wysyłki w ciągu nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zamówienia.  Na termin wysyłki wpływ mają: forma płatności (czasami długo czekamy na wpłatę należności na nasze konto), zdarzające się błędy w złożonym zamówieniu, ale również zwiększona liczba zamówień w okresie świątecznym.

Jak długo potrwa dostawa?

W przypadku przesyłek kurierskich oraz Paczkomatów termin dostawy zazwyczaj nie przekracza 2 dni roboczych (a 90% przesyłek jest u naszych klientów już następnego dnia). Przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską trafiają zwykle do adresatów nie później niż w 3 dni od daty nadania.

Firmy transportowe również mają okresy wzmożonego ruchu – jest to zazwyczaj okres świąt Bożego Narodzenia, okolice Walentynek czy Dnia Dziecka. Weź to pod uwagę, odpowiednio wcześnie składając swoje zamówienie.

Jak zabezpieczacie wysyłane przedmioty?

Dbamy o to, by złożone u nas przedmioty dotarły do miejsca przeznaczenia nienaruszone. Koszulki i torby zamykamy w solidnych, foliowych opakowaniach, aby w transporcie nie zamokły ani nie uległy zniszczeniu. Rzeczy bardziej narażone na uszkodzenia, jak kubki, zabezpieczamy folią bąbelkową. W naszym sklepie reklamacje to rzadkość!

Podałem zły adres do wysyłki, co robić?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej! Jeśli jeszcze nie nadaliśmy twojej przesyłki, zmienimy adres na poprawny. Natomiast jeśli przesyłka jest już w drodze, sprawdzimy w jaki sposób możemy Ci pomóc możliwie szybko i jak najmniejszym kosztem!

Nie otrzymałem zamówionego towaru, co robić?

Jeśli otrzymałeś numer przesyłki, sprawdź jej status u przewoźnika. Czasami zdarza się, że mimo szybkiego nadania przez nas towaru, utknie on na poczcie lub w firmie kurierskiej. Jeśli sądzisz, że tak się stało, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.

Zwroty i wymiana towaru

Otrzymałem towar, ale wybrałem zły rozmiar. Co robić?

Jeśli podoba Ci się zamówiona rzecz, ale zamówiłeś zły rozmiar, zapraszamy do kontaktu. W większości przypadków uda się załatwić wymianę przedmiotu na prawidłowy rozmiar szybko, sprawnie i przy niewielkich kosztach.

Nie podoba mi się zamówiony towar. Jak mogę go zwrócić?

Chociaż zawsze zachęcamy naszych Klientów do robienia przemyślanych zakupów, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny.

Odwiedź stronę naszych Regulaminów. W pliku PDF z aktualnym Regulaminem, ostatnią stronę stanowi formularz zwrotu towaru. Wydrukuj go, wypełnij i odeślij do nas wraz z towarem i dowodem zakupu (paragonem). W ciągu tygodnia otrzymasz zwrot należności za zwrócony towar.

Czy mogę zwrócić każdy zamówiony towar?

Nie robimy problemów ze zwrotem znakomitej większości zamówionych przedmiotów, prosimy jedynie o to, aby dotarły one do nas nie zniszczone, bez widocznych śladów intensywnego użytkowania.

Wyjątkiem od powyższej reguły są przedmioty personalizowane. Jeśli zamówiłeś np. przedmiot z imieniem lub zdjęciem swojego kota, nie będziemy mogli przyjąć go w ramach zwrotu.

Formalności

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie wymagamy zakładania konta, aby zamówić towar w naszym sklepie. Zachęcamy jednak, by to zrobić, i w ten sposób uzyskać łatwy dostęp do historii swoich zakupów, statusów zamówień, możliwości edytowania swoich danych adresowych itd.

Jeśli masz obawy, że zaczniesz otrzymywać niechcianą pocztę, zapewniamy: nic z tych rzeczy! Nigdy nie wysyłamy niechcianych wiadomości naszym Klientom, a proces zapisania do naszego biuletynu jest zupełnie oddzielny od zakładania konta!